सानीको सम्झनामा भाग - २

सानीले मसँग कस्तो उत्तर खोजेकी थिइ भन्ने सोचाइमा म रहन थालें । सायद म सोच्न बाध्य हुनेछु भनेपछि उसलाई मायाको अलिकति आशा पलाएछ क्यारे । उसले भनि ‘के सोध्न बाध्य हुने ?’ उ मेरो सामु यसरी प्रस्तुत हुन्थी कि मानौं उसले केहि पनि चाल पाएकी छैन । सबै कुरामा उ अनविज्ञ छे । मेरो ‘अहिलेसम्म त साथी सोचेको छु, अब फेरि यहि प्रश्न दोहोरियो भने म सोच्न बाध्य हुनेछ मैले तिम्लाई के सोचेको छु भनेर ।’ भन्ने उत्तर पाएपछि त उसले झन् मलाई हैरान बनाउ थालि भन्थी के सोच्नुहुन्छ छिटो भन्नु न । उसको कुरालाई मैले पनि गफै गफमा प्रसंग घुमाएर टार्ने प्रयत्न गरिरहन्थें । 

यसै सिलसिलामा हामीबीच फोनमा घण्टौं कुराकानी हुन थालिसकेको थियो । प्रायः मैले भन्दा उसले नै अलि बढि फोन गर्थी, आफू त अफिसको काममा व्यस्त हुने भएको कारण पनि उसलाई फोन गर्ने फुर्सद पाउँदिनथें । कहिले काही त उसको फोन पनि उठाउन नभ्याउने अवस्थामा म रहेको हुन्थें । उसले फोन गर्दा गर्दै उसको मोवाइलमा ब्यालेन्स सकिएको अवस्थामा घरमा रहेको ल्याण्ड फोनबाट फोन गर्न पनि पछि हट्दीनथी । उसको ल्याण्डफोनबाट मेरो मोवाइलमा एसटीडी चार्ज लाग्थ्यो घरका मान्छेले टेलिफोन रेकर्ड हेरेको अवस्थामा मेरो मोवाइलमा कल गरेको रेकर्ड देखिने अवस्था थियो तर पनि उसले बारम्बार फोन गर्थी घरको ल्याण्डफोनबाट । यसैबीच एक दिन सानी अलि तनावमा भएको कुरा मैले थाहा पाएँ उसको बोली सुनेर । 
त्यो बेलामा म स्काइप अन गरेर बसेको थिएँ, सायद मेरो अफिस बिदाको दिन थियो क्यारे त्यो दिन । स्काइपमा बोलाउँदा पनि उ खासै बोल्ने मन गरेकी थिइन । उसले बोल्न नचाहे पनि लेखेर आफ्नो कुरा भन्ने भनेपछि मैले फेसबुकको च्याट अन गरेर स्काइप अफ गरि उ सँग गफ गर्न थालें । उसले लेखी,– ‘म तपाइँलाई यौटा कुरा भन्छु, तपाईँलाई कुनै अप्ठेरो त पर्दैन ?’ मैले लेखें, –‘तिमी त मेरो साथी हौ नि, तिम्रो दुखको कुरा शेयर गर्दा मलाई के को अप्ठेरो ?, तिमीलाई अप्ठेरो परेको बेलामा ज्यान दिन पनि तयार छु तिम्रो लागि त ।’ ल भन के कुरा भन्न खोज्दै छ्यौ ? 
उसको कुरा सुन्न म तयार भएको बुझेपछि उसले च्याट बक्समा लेख्न थाली आफ्नो बिगतका समयको बारेमा । उसका बिगत सुनेर मलाई थाहा भयो कि उसले करिव डेढ वर्ष अगाडि उनको कुनै यौटा युवकसँग प्रेममा ब्रेकअप भएको रहेछ । उसका मनभित्रका पीडाहरु मैले अनुभुति गर्न सक्थें किनकी मानिस प्रेममा परेर धोका पाएपछिको अवस्थामा कुन रुपमा पुगेका हुन्छन् भन्ने कुरा मैले साथीहरुको देखेर पनि आँकलन गर्न सकें । मैले सुनेको अनि बुझेको थिएँ प्रेममा धोका दिनेहरुमा केटी नै बढि हुन्छन् भन्ने कुरा । तर सानीको जीवनमा म फेल भएँ उसलाई त केटाले नै धोकामा राखेको रैछ अन्ततः उसले सानीलाई झुक्काएर टाढिएको थियो भन्ने कुरा । 
उसले आफ्नो पूरै कुरा सुनाएपछि मलाई भनि,– ‘मेरो यो विगतको सम्बन्धले हाम्रो वर्तमानको सम्बन्धमा कुनै असर त पर्दैन ?’ उसको प्रश्नले मलाई साह्रै नै भावुक बनायो, मैले लेखें, –‘हेर सानी हामी मान्छे न हौं कसैले कसैलाई प्रेम गर्नु अपराध होइन तर प्रेममा धोका दिनु ठूलो अपराध हो जस्तो लाग्छ मलाई त, यहाँ मैले तिमी निर्दोष देखेको छु अनि किन हाम्रो सम्बन्धमा असर पर्छ र ?’ यो तिम्रो विगतको सम्बन्धमा मैले तिम्रो कुनै गल्ती नै देखिन तिमीले मसँग किन अप्ठेरो मानेकी छ्यौ ? जीवनमा अनेक तरहका दुर्घछनाहरु हुन्छन्, यसलाई पनि एउटा दुर्घटना सम्झेर बिर्सने कोसिस गर । अब कुरा रह्यो हाम्रो साथीत्वको तिमीले त जुन कुरा नलुकाइ मलाई शेयर गर्यौ यसबाट तिमी प्रति मेरो दृष्टिकोण झन् उच्च भएको छ ।’ 
मेरो कुराले उसलाई केही राहात दिएछ क्यारे । सायद सानीले आफू भित्रको पीडा मसँग बाँडेको भएर उसलाई केहि राहात भएको हुनसक्छ । उसले पहले मलाई बारम्बार सोध्ने प्रश्न पुनः सोधी र मेरो मैले उसलाई प्रतिप्रश्न तेर्साएँ, ‘के मान्छेले मुखबाट नै आई लभ यू भनेर भन्नु पर्छ र, तिमी प्रतिको लगाब नै काफी छैन ?’ सायद सानीले पहिले देखि नै मसँग यहि उत्तर खोजेकी रहिछ भन्ने कुरा मैले थाहा पाएँ । उसले भनि, ‘मुखले भनि रहनु पर्दैन, मैले पहिलेदेखि नै तपाईँबाट यहि उत्तरको खोजी गरिरहेको थिएँ ।’ उसको कुरा सुनेर म पुनः अवाक् भएँ, अनि एक पटक फेरि विगत तर्फ फर्किएँ जुन दिन उसले मसँग मेरो मोवाइल नम्बर मागेकी थिइ । 
म पनि के कम उसलाई सोधिहालें, ‘तिमीले मेरो मोवाइल नम्बर माग्नुको कारण यो पो हो ?’ उसले भनि –‘त्यो बेला हजुरसँग गफ गर्दा खुसी लाग्थ्यो, तपाइँ अलि अलि मन पनि पथ्र्यो ।’ उसको कुरा सुनेर पहिल्यै मलाई किन यो कुरा नगरेकी त लाटी भनेर मैले भनेपछि सानीले भनि, –‘म ढुक्क थिएँ तपाईको जीवनमा अरु कोहि छैन भनेर, त्यसैले किन मैले आत्तिएर प्रेमको प्रस्ताव राख्नु ?’ उसको कुरा सुनेपछि मेरो दिल गार्डेन गार्डेन हुन थाल्यो, उसको मायामा म पनि पग्लीन थालें । अझै भनौं पानी पानी भएँ सानीको मायाले । उसले आफ्नो कुराहरु सकेपछि मसँग मेरो विगतका घटनाहरु भन्नको लागि आग्रह गरिरहेकी हुन्थी मलाई बिगत सम्झने बानी छैन भनेर टार्ने कोसिस गर्थें । उसले मलाई बिगतको कुरा भन्नलाई बारम्बार आग्रह गरेपछि मैले पनि आफ्ना अतित एक एक गरि केलाउन थालें सानीको माझमा । 
सानीको सम्झनामा भाग १ हेर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोला ।
क्रमशः................

तेस्रो भाग पनि चाँडै नै आउनेछ । प्रतिक्षा गर्नुहोस् । 

1 comment

Debendra Subedi said...

Ramro xa mero ni blog padnu hola ni

www.debendrsubedi.blogspot.com

@lonely_aananda. Powered by Blogger.